Przesyłka w paczkomacie uszkodzona

InPost

Reklamacje związane z wykonaniem usługi kurierskiej przez InPost Sp. z o.o. prosimy zgłaszać bezpośrednio przy Paczkomacie, z którego odbierana jest przesyłka poprzez wypełnienie poleceń zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie Paczkomatu.
Jeżeli odbiorca stwierdzi uszkodzenie przesyłki później niż przy jej odbiorze z Paczkomatu (do 7 dni od odebrania), wówczas należy zgłosić się z przesyłką do oddziału InPost, w celu sporządzenia protokołu szkody i zgłoszenia reklamacji.

Jeżeli reklamacji nie złożyłeś w oddziale zalecamy jej wprowadzenie poprzez formularz na stronie Inpost.

Telefoniczny kontakt z InPost:

Infolinia

801 400 100 - dla telefonów stacjonarnych

722 444 000 - dla telefonów komórkowych

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl